Αποτελέσματα αναζήτησης: 3 θέσεις εργασίας
...στοιχείων.
Τήρηση και γενικότερα η παρακολούθηση όλων των απαραίτητων οικονομικών στοιχείων, που απαιτούνται για την σύνταξη χρηματοοικονομικών καταστάσεων, όπως budgeting, cash flow, P&L, balance sheets, management reports κ.α.
Απαραίτητα Προσόντα:
Προϋπηρεσία...
...των οικονομικών πράξεων, τιμολογίων εξόδων, παγίων, και λοιπών παραστατικών
Καταχώρηση εσόδων, ταμειακών πράξεων και ενημέρωση τραπεζικών λογαριασμών.
Συμμετοχή στην οργάνωση και προετοιμασία των μηνιαίων και ετήσιων οικονομικών και φορολογικών υποχρεώσεων της...
...λειτουργίας όλων των ενεργειών του λογιστηρίου
Εμπορική διαχείριση κ
αι καταχώρηση λογιστικών εγγραφών
Ταμειακή διαχείριση, τράπεζες, αξιόγραφα
Διαχείριση εισαγωγών – εξαγωγών, κοστολόγηση
Καταχώριση παραστατικών γενικών εξόδων – παγίων
Επικοινωνία...