Αποτελέσματα αναζήτησης: 3 θέσεις εργασίας
...στοιχείων.
Τήρηση και γενικότερα η παρακολούθηση όλων των απαραίτητων οικονομικών στοιχείων, που απαιτούνται για την σύνταξη χρηματοοικονομικών καταστάσεων, όπως budgeting, cash flow, P&L, balance sheets, management reports κ.α.
Απαραίτητα Προσόντα:
Προϋπηρεσία...
...τους παρακάτω τομείς λογιστικών εργασιών :
Καθή κοντα Γενικής Λογιστικής:
Tαμειακές και συμψηφιστικές εγγραφές, συμφωνίες τραπεζών, έλεγχος ισοζυγίων.
Διεκπεραίωση και έλεγχος των λογιστικών διαδικασιών (Γενική Λογιστική, Πάγια, Προμηθευτές, Πελάτες, Προμηθευτές...
...λειτουργίας όλων των ενεργειών του λογιστηρίου
Εμπορική διαχείριση κ
αι καταχώρηση λογιστικών εγγραφών
Ταμειακή διαχείριση, τράπεζες, αξιόγραφα
Διαχείριση εισαγωγών – εξαγωγών, κοστολόγηση
Καταχώριση παραστατικών γενικών εξόδων – παγίων
Επικοινωνία...